李四叔是我的

推荐一首超级适合萨杰的主题曲
节奏感超级强
听的时候全程脑补萨拉查看小麻雀一眼万年的眼神呀嗷嗷嗷

《Centuries》  Fall out boys

Some legends are told
一些被诉说的传奇
Some turn to dust or to gold
有些沦为灰烬 有些变为不朽
But you will remember me
但你会记得我
Remember me, for centuries
铭记我 几个世纪
Just one mistake
只是一个错误
Is all it will take
是所有需要的
We'll go down in history
我们将载入史册
Remember me for centuries
几个世纪都铭记我

后边这段歌词真是色气满满,必须贴出来
Come on, come on and let me in
来吧 来吧 让我走进
I'm cruising on your thighs,
我游弋在你的大腿间
leave my fingerprints
我要留下指纹
And this is for tonight
就是今晚
I thought that you would feel
我认为你会感觉到
I never meant for you to fix yourself
我从来就不是让你自己来解决

评论(7)

热度(30)